X

Un LIKE contează mult pentru noi

Românii își cumpără hainele de pe internet


Haine, haine, haine. În primul rând haine. E preferința numărul 1 a 69% dintre internauții români (11 milioane), în materie de cumpărături online (potrivit un studiu INS).


Fashionul e, de departe, cel mai accesat domeniu de pe net, cu achiziții importante în ultimii ani. Potrivit INS, 75,4% dintre comenzile electronice ale românilor s-au concentrat pe haine și încălțăminte. Creșterea este constantă, de 4,4%, iar în privința vârstei, cerul e limita.






Între 16 și 74 de ani, cel puțin o dată într-un an au cumpărat românii de pe net.


Chiar dacă se cumpără și turism, românii preferă o abordare mai personală. Cu alte cuvinte, preferă mersul la agenție browsingului online.


Bunurile pentru casă sunt pe locul al treilea în topul preferințelor românilor. În privința produselor alimentare, în continuare aceștia preferă să se ducă la magazin.


“Pe grupe de vârstă, persoanele care apelează cu precădere la serviciile magazinelor online sunt tinerii cu vârsta cuprinsă între 16 şi 34 de ani (42,7%). Aceeaşi tendinţă este menţinută, atât în rândul femeilor, cât şi al bărbaţilor. Nivelul de instruire absolvit de o persoană reprezintă o caracteristică individuală importantă cu influenţă directă asupra accesării internetului cu scopul achiziţionării de produse din magazinele online. Astfel, persoanele cu un nivel de instruire superior au cumpărat produse prin intermediul internetului în proporţie de 61,7%. O deschidere mai mare către acest tip de comerţ se observă în cazul elevilor/studenţilor şi salariaţilor, ponderile acestora înregistrând valori de 42,1%, respectiv 41,4% în totalul utilizatorilor de internet din fiecare categorie”, potrivit INS.





 


 


 

No comments